Veelgestelde vragen van kopers

FAQ voor kopers

Over Stocklear

  • Is Stocklear de verkoper?

  • Wat zijn de voordelen van Stocklear?

  • Wat is Stocklear?

Registratie

  • Zijn er inschrijvingskosten?

  • Hoe maak ik een account aan?

Accountbeheer

  • Hoe kan ik verdachte veilingactiviteiten melden?

  • Hoe een technisch probleem melden?

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van de laatste partijen die online worden gezet?

  • Waarom is mijn rekening geblokkeerd nadat een bestelling niet is betaald?

  • Ik ben geregistreerd maar kan nog steeds geen toegang krijgen tot mijn account, waarom?

  • Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

  • Hoe wijzig ik mijn bedrijfsgegevens?

  • Kan ik een kopers- en verkopersaccount hebben?

  • Is het mogelijk om meerdere rekeningen te hebben?

Het aanbod

  • Zijn de verkopers geverifieerd?

  • Waar is de kavel gelegen?

  • Is het mogelijk om meer informatie te hebben dan wat beschikbaar is op de kavelpagina?

  • Is het mogelijk om de koopwaar te zien voordat u deze koopt?

  • Hoe weet ik precies in welke staat elk product in een aanbieding verkeert?

  • Hoe kan ik partijen online filteren en sorteren?

  • Welke kwaliteiten goederen worden verkocht?

  • Wat kan ik kopen op Stocklear?

  • Is er garantie op de partijen?

Veiling

  • Wat is de bodverhoging?

  • Kan ik mijn bod annuleren?

  • Ik heb de veiling gewonnen maar ben niet langer geïnteresseerd in het kavel, wat moet ik doen?

  • Hoe kan ik de status van mijn bestellingen volgen?

  • Ik heb het beste bod gedaan, maar ik heb de verkoop niet gewonnen, wat is er gebeurd?

  • Hoe weet ik wanneer een veiling afloopt?

  • Hoe lang duurt een veiling meestal?

  • Waarom is de sluitingstijd van de veiling uitgesteld?

  • Kan mijn bod worden geweigerd?

  • Zijn er verborgen kosten bij het kopen van een kavel?

  • Wat is een aanbod voor directe aankoop?

  • Zijn er kavels te koop zonder te bieden?

  • Wat is een “Blind box”?

  • Wat is de “reserveprijs”?

  • Hoe weet ik of mijn bod is aanvaard?

  • Hoe weet ik of iemand mij heeft overboden?

  • Hoe kan ik mijn huidige veilingen volgen?

  • Wat is het verschil tussen een ‘Snelbod, ‘Vast bod’ en een ‘Automatisch bieden’?

  • Hoe werkt het veilingsysteem?

  • Hoe plaats ik een bod?

Betaling en facturering

  • Zijn er extra kosten bij het betalen?

  • Hoe vraag ik btw terug bij verkoop in het buitenland?

  • Hoe zit het met de BTW?

  • In welke valuta moet ik betalen?

  • Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?

  • Is het mogelijk om voor verschillende kavels tegelijk te betalen?

  • Wat gebeurt er nadat de bestelling is betaald?

  • Hoe kan ik de status van een betaling controleren?

  • Hoe lang moet ik mijn bestelling betalen nadat ik een veiling heb gewonnen?

Transport

  • Hoe voeg ik een leveringsadres toe?

  • Hoeveel kost de levering?

  • Wie betaalt de verzendkosten?

  • Hoe krijg ik de goederen zelf terug?

  • Wie heeft de leiding over het vervoer?

Service na verkoop

  • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

  • Er is een probleem met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Nieuw bij Stocklear?

Stocklear is de B2B marktplaats voor destocking. De grootste merken en detailhandelaren slaan hun voorraden af op Stocklear.

Hulpmiddelen en advies

  • Zeer responsief en professioneel team. Producten van zeer goede kwaliteit tegen zeer goede prijzen. Geweldig verkoop- en betalingssysteem. Hartelijk dank!

    InformatiqueOccasionDe 01/01/2022
  • Ik beveel dit serieuze bedrijf aan. Na verschillende succesvolle veilingen, transport en logistiek + opvolging van hun professionele kant tot de aankomst van de bestelling.

    Jordan AlexandreDe 11/01/2022
  • Serieus Frans bedrijf dat kopers geruststelt. Wanneer de goederen niet van dezelfde kwaliteit zijn als geadverteerd, hebben wij altijd een vergoeding ontvangen die min of meer gelijk is aan de schade. Ze zijn gemakkelijk te contacteren en zeer efficiënt!

    Quentin W.De 14/03/2022
  • Zeer serieuze site. Opvolging van bestellingen en levering tot op de millimeter nauwkeurig. Zeer professioneel en attent personeel. Zeer responsief en informatie gecommuniceerd in real time. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Een grote Bravo aan het super competente logistieke team.

    Bache SDe 02/05/2022

Google reviews – Met een gemiddelde van 4,7 van 5

  • Klantenservice

    Onze klantenservice in Frankrijk spreekt Frans, Engels en Spaans en staat klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt ons bereiken via chat of via uw account.

  • Beveiligde betaling

    Koop met een gerust hart via onze marktplaats. Verkopers worden betaald zodra de ontvangst van uw bestellingen is bevestigd.

  • Kwaliteit

    De partijen voor wederverkoop en destocking waartoe u toegang hebt, komen rechtstreeks van de grote merken en detailhandelaren.