Veelgestelde vragen van kopers
FAQ voor kopers
Over Stocklear
Is Stocklear de verkoper?
Stocklear treedt op als tussenpersoon tussen kopers en verkopers en is geen eigenaar van de kavels.
De op de marktplaats beschikbare aanbiedingen worden online gezet door verschillende Europese verkopers die herkenbaar zijn aan een logo.
Wat zijn de voordelen van Stocklear?
Met Stocklear heeft u toegang tot live destocking van de grootste merken en retailers. Dankzij ons 100% veilige veilingsysteem kunt u de aandelen kopen die u wilt tegen de prijs die u wilt betalen.
Alle op de marktplaats beschikbare kavels zijn voorzien van alle nodige informatie voor een beter begrip van het aanbod. Een gedetailleerde lijst van de partijen in een excel-bestand, magazijnfoto’s, het type van elk product en meer.
De koper die het lot wint kan het transport op zijn kosten rechtstreeks met de verkoper organiseren of ons de levering toevertrouwen door een transportofferte aan te vragen.
Wat is Stocklear?
Stocklear is een 100% online B2B marktplaats gewijd aan de groothandel van destocking. Wij verbinden groothandelaren, discounters, tweedehandswinkels en importeurs/exporteurs met merken, detailhandelaren en e-tailers om onverkochte partijen te verkopen en te kopen via een online veilingsysteem.
Verkopers op onze marktplaats bieden partijen aan in de vorm van pallets, bestaande uit producten uit verschillende categorieën, uit hun overvoorraad, retouren van klanten of beschadigde producten.
Registratie
Zijn er inschrijvingskosten?
Nee, de registratie is volledig gratis.
Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken op Stocklear moet u eerst een registratieformulier invullen.
U wordt gevraagd uw bedrijfsnaam, uw SIRET-nummer, uw naam, e-mailadres en telefoonnummer op te geven, alsmede een officieel document waaruit blijkt dat u beroepsmatig actief bent.
Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Wij nemen dan telefonisch contact met u op om de validatie van uw account te bevestigen en u binnen 48 uur volledige toegang tot het platform te geven.
Accountbeheer
Hoe kan ik verdachte veilingactiviteiten melden?
Als u verdachte biedingsactiviteiten opmerkt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via de contactpagina.
Geef ons het partijnummer en de geconstateerde problemen. Stocklear hanteert een zero tolerance beleid voor fraude.
Hoe een technisch probleem melden?
Als u een technisch probleem constateert, neem dan rechtstreeks contact met ons op via de contactpagina.
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de laatste partijen die online worden gezet?
Bij uw inschrijving kunt u de nieuwsbrief met nieuwe aanbiedingen aanvaarden of weigeren. Elke maandag, woensdag en vrijdag versturen wij een algemene nieuwsbrief om u te informeren over online aanbiedingen en speciale acties.
Als u de nieuwsbrief niet ontvangt, controleer dan uw spamfolder of neem contact met ons op om van deze gratis dienst gebruik te maken.
Om niets te missen, kunt u de meldingen op onze website activeren.
U kunt ons ook volgen op Facebook en Youtube waar we onze online aanbiedingen onder de aandacht brengen.
Waarom is mijn rekening geblokkeerd nadat een bestelling niet is betaald?
Het uitbrengen van een bod op een van de kavels verplicht u contractueel tot het nakomen van de opdracht aan de verkoper in geval van winst en binnen 48 uur.
Voor elke bestelling die niet binnen de vooropgestelde voorwaarden is betaald, blokkeren wij uw rekening tot de betaling van de servicekosten die 120€ bedragen en aan elke bestelling zijn verbonden.
In dat geval hebt u nog steeds toegang tot het platform, uw bestellingen en uw oude facturen, maar kunt u niet meer bieden.
Ik ben geregistreerd maar kan nog steeds geen toegang krijgen tot mijn account, waarom?
Als wij niet binnen 48 uur contact met u kunnen opnemen om uw account te valideren nadat deze is aangemaakt, wordt uw account niet gevalideerd en blijft deze inactief. Als wij binnen twee maanden geen reactie ontvangen, zullen wij het account verwijderen.
Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?
Als u zich het e-mailadres dat u gebruikte om uw account te registreren niet meer kunt herinneren, neem dan hier contact met ons op om u te helpen uw account te herstellen.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, volg dan deze stappen:
- Ga naar de wachtwoord reset pagina
- Voer uw registratie e-mail
- Klik op “Wachtwoord reset link”.
- U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Hoe wijzig ik mijn bedrijfsgegevens?
- Allereerst moet u naar uw klantenruimte gaan
- Klik op de tab “Mijn bedrijf” in het menu aan de linkerkant van de pagina.
- Informatie bewerken, toevoegen of verwijderen
- Vergeet niet op te slaan om de informatie bij te werken
Kan ik een kopers- en verkopersaccount hebben?
Ja, het is mogelijk om een kopers- en een verkopersaccount op onze marktplaats te hebben. Hiervoor zijn echter twee afzonderlijke rekeningen nodig en het validatieproces is anders.
Is het mogelijk om meerdere rekeningen te hebben?
Elke klantenrekening is gekoppeld aan een uniek SIRET- en BTW-nummer, en staat niet toe dat voor dezelfde entiteit nog een rekening wordt aangemaakt.
Het aanbod
Zijn de verkopers geverifieerd?
Ja, al onze verkopers zijn gescreend en onderworpen aan een kwaliteitshandvest. Wij zorgen ervoor de kwaliteit van onze diensten en producten op het niveau van de eisen van onze verkopers te houden om u beter tevreden te stellen.
Waar is de kavel gelegen?
Op de pagina van elke aanbieding kunt u de locatie van de kavel vinden in het gedeelte “Algemene informatie over de kavel”.
Is het mogelijk om meer informatie te hebben dan wat beschikbaar is op de kavelpagina?
We eisen van verkopers dat ze alle nuttige en noodzakelijke informatie verstrekken om het aanbod te begrijpen.
Voor meer informatie over de inhoud en status van de batch kunt u onze wekelijkse levens raadplegen.
Is het mogelijk om de koopwaar te zien voordat u deze koopt?
Stocklear is geen eigenaar van de kavels die op de marktplaats worden verkocht en kan geen bezoeken aan de magazijnen van de verkopers en eigenaren van de kavels organiseren.
Anderzijds voeren onze teams wekelijks verschillende interactieve levens uit in het magazijn om u een overzicht te geven van de werkelijke staat van de producten. U kunt direct al uw vragen stellen en communiceren met de presentator.
Hoe weet ik precies in welke staat elk product in een aanbieding verkeert?
Op de partijpagina, in het gedeelte “Inhoud partij”, is de productstatus nauwkeurig gedetailleerd en ingedeeld naar kwaliteit, merk en categorie.
De productlijst bevat informatie zoals: artikelomschrijving, hoeveelheid, model, EAN, beschrijving en verkoopprijs (RRP). De productlijst kan worden gedownload in Microsoft Excel-formaat.
Hoe kan ik partijen online filteren en sorteren?
U beschikt over een zijbalk om alle kavels te filteren op kwaliteit, categorieën, locatie en publieksprijs.
Bovendien kunt u het resultaat van de filters sorteren op datum van upload, einde veiling en aantal eenheden in de kavel.
Welke kwaliteiten goederen worden verkocht?
De Stocklear marktplaats bevat producten van verschillende kwaliteitsniveaus:
Nieuw met originele verpakking
Nieuwe producten met originele verpakking zijn functioneel. Ze zijn vrij van cosmetische gebreken, schade en schokken. Ze zijn compleet met originele verpakking. Ze zijn nooit gebruikt.
Nieuw zonder originele verpakking
Nieuwe producten zonder originele verpakking zijn functioneel. Ze hebben geen cosmetische gebreken, geen schade of stoten. Ze zijn compleet, maar zonder hun originele verpakking. Ze zijn nooit gebruikt.
Functionele retourzendingen van klanten
Functionele retourzendingen kunnen cosmetische gebreken of onvolkomenheden vertonen of kleine beschadigingen hebben, maar ze zijn niet beschadigd. Er kunnen niet-essentiële accessoires ontbreken, maar ze zijn nog steeds functioneel. Ze hebben misschien niet hun originele verpakking of zelfs helemaal geen verpakking. Ze zijn niet langer dan 14 dagen gebruikt (de tijd die nodig is om ze naar de klant terug te sturen).
Transportschade
Als transportschade gecategoriseerde producten zijn functioneel, maar vertonen cosmetische gebreken of onvolkomenheden. Ze kunnen ook schade of stoten hebben. Er kunnen niet-essentiële accessoires ontbreken, maar ze zijn nog steeds functioneel. Ze hebben misschien niet hun originele verpakking of zelfs helemaal geen verpakking. Ze zijn niet langer dan 14 dagen gebruikt (de tijd die nodig is om ze naar de klant terug te sturen).
Gereviseerd A
Gereviseerde A-producten zijn functioneel. Ze hebben geen cosmetische gebreken, schade of stoten. Ze hebben al hun accessoires. Ze hebben niet noodzakelijk hun originele verpakking, maar wel een verpakking. Ze zijn gebruikt, maar niet gebroken of afgebroken.
Gereviseerd B
Gereviseerde B-producten zijn functioneel. Zij kunnen cosmetische gebreken en lichte schade of stoten vertonen. Ze kunnen niet-essentiële accessoires missen, maar zijn nog steeds functioneel. Ze hebben misschien niet hun originele verpakking of zelfs helemaal geen verpakking. Ze zijn gebruikt, maar niet gebroken of afgebroken.
Functionele tweedehands
Functionele tweedehands producten hebben cosmetische gebreken of onvolkomenheden en mogelijke schade of stoten. Ze kunnen niet-essentiële accessoires missen, maar zijn nog steeds functioneel. Ze hebben niet hun originele verpakking en kunnen uitgepakt zijn. Ze zijn gebruikt, maar niet kapot of defect.
Niet-functionele
Niet-functionele producten kunnen cosmetische gebreken of onvolkomenheden vertonen, evenals schade of stoten. Ze kunnen onvolledig zijn. Ze hebben misschien niet hun originele verpakking of zelfs helemaal geen verpakking. Ze zijn gebruikt en zijn gerapporteerd als kapot en/of defect. Ze worden verkocht zoals ze zijn.
Ongetest
Niet geteste producten zijn mogelijk functioneel. Zij kunnen cosmetische gebreken of onvolkomenheden vertonen, evenals schade of stoten. Ze kunnen onvolledig zijn. Ze hebben misschien niet hun originele verpakking of zelfs helemaal geen verpakking. Ze kunnen gebruikt zijn en kunnen kapot en/of defect zijn. Ze worden verkocht zoals ze zijn.
Wat kan ik kopen op Stocklear?
Op de marktplaats Stocklear kunt u verschillende categorieën non-food producten kopen.
De op Stocklear aangeboden artikelen zijn overstocks, end-of-life producten, retouren van klanten, opruimingsproducten van de grootste Europese merken en retailers.
De beschikbare categorieën zijn divers:
- Kleine en grote toestellen / Huishoudtoestellen
- DIY
- High-Tech, Computers, Telefonie en Accessoires
- Speelgoed
- Kleding
- Meubilair
- Auto accessoires en onderdelen
Is er garantie op de partijen?
Stocklear biedt geen garantie op de producten die door de verkopers van de marktplaats worden verkocht. U bent dus vrij om een commerciële garantie te geven op de producten die u op het platform koopt voor uw klanten.
Veiling
Wat is de bodverhoging?
Bodverhoging is een minimumbedrag tussen twee opeenvolgende biedingen. Hoe hoger de prijs van het veilingitem, hoe hoger de bodverhoging. Op Stocklear is het eerste bod vrij, daarna volgen de volgende bieders de bodverhoging, die is gebaseerd op drie niveaus:
Bod bedrag Bodverhoging 0€ – 300€ 50€ 301€ – 2.000€ 100€ + 2.000€ 200€ Kan ik mijn bod annuleren?
Het is niet mogelijk een veiling te annuleren, volgens de algemene verkoopvoorwaarden verplicht de veiling u tot betaling.
Ik heb de veiling gewonnen maar ben niet langer geïnteresseerd in het kavel, wat moet ik doen?
Ter herinnering, een bod is bindend overeenkomstig onze algemene verkoopvoorwaarden. Vanaf het moment dat u een bod plaatst, moet u de betaling op u nemen, in welk geval uw account wordt geschorst en alleen kan worden heropend na betaling van de servicekosten van 120€ HT.
Hoe kan ik de status van mijn bestellingen volgen?
In uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, hebt u via het menu “Mijn bestellingen” toegang tot uw bestellingen en kunt u de voortgang ervan volgen.
Ik heb het beste bod gedaan, maar ik heb de verkoop niet gewonnen, wat is er gebeurd?
Wanneer de minimumprijs van een veiling bij de sluiting van de veiling niet is bereikt, wordt geen winnaar aangewezen, ook al zijn er biedingen ontvangen.
Hoe weet ik wanneer een veiling afloopt?
Op elk kavel vindt u rechts boven het biedgebied een dynamische aftelklok die de resterende tijd van de betreffende veiling aangeeft.
- Rood aftellen: veiling eindigt binnen 24 uur.
- Blauwe aftelling: Veiling eindigt binnen 48 uur.
- Grijs aftellen: veiling eindigt over meer dan 48 uur.
Hoe lang duurt een veiling meestal?
Veilingen duren gemiddeld 3 tot 5 dagen en eindigen op de laatste dag om 17.00 uur.
Waarom is de sluitingstijd van de veiling uitgesteld?
Tijdens de laatste 5 minuten van een veiling wordt, indien een koper overbiedt, het aftellen met nog eens 5 minuten verlengd totdat niemand meer overbiedt in de laatste minuten van de veiling.
Kan mijn bod worden geweigerd?
In sommige gevallen kan een veiling worden geweigerd als wij verdachte activiteiten met betrekking tot de veiling ontdekken. Bovendien, als u een veiling wint en we zijn niet in staat om binnen 24 uur contact met u op te nemen om het te bevestigen, zal de veiling ook worden afgewezen en kan uw account worden geschorst.
Zijn er verborgen kosten bij het kopen van een kavel?
Op onze marktplaats vermelden alle biedingen alle kosten in verband met de bestelling.
Naast het biedingsbedrag moet u bij sommige verkopers biedingskosten en verzendkosten betalen, die u kunt accepteren of afwijzen.
Stocklear is zo transparant mogelijk en voegt geen verborgen kosten toe aan de aankoop van een kavel.
Wat is een aanbod voor directe aankoop?
Dit is een aanbod zonder bieden met een minimum aankoopbedrag waarmee u het kavel onmiddellijk kunt verkrijgen.
In dit geval wint de eerste koper die zich positioneert het perceel! Deze operaties blijven incidenteel.
Zijn er kavels te koop zonder te bieden?
De meeste kavels zijn beschikbaar op een veiling. Bij incidentele operaties kunnen sommige kavels echter rechtstreeks worden gekocht.
Wat is een “Blind box”?
Blind betekent “blind” in het Engels. Het is een doos met producten waarvan de capaciteit bekend is met een variatie (gespecificeerd in de beschrijving van de verkoop).
In de overgrote meerderheid van de gevallen is het een detailhandelaar die via Stocklear zijn klanten feedback geeft.
Wat is de “reserveprijs”?
De minimumprijs is de door de verkoper aanvaarde minimumprijs voor de veiling. Wanneer de minimumprijs van een verkoop bij het sluiten van de veiling niet is bereikt, wordt ondanks de ontvangen biedingen geen winnaar aangewezen.
Hoe weet ik of mijn bod is aanvaard?
Als u met uw laatste bod het kavel kunt winnen, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.
Bovendien kunt u in uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, via het menu “Mijn bestellingen” toegang krijgen tot uw aanvaarde bestellingen.
Gelieve er nota van te nemen dat aanvaarde biedingen wettelijk worden beschouwd als een contractuele verbintenis (zie algemene verkoopvoorwaarden).
Hoe weet ik of iemand mij heeft overboden?
U ontvangt een e-mail om u te informeren dat u overboden bent en dat uw bod niet langer het hoogste is.
Als u geen e-mail ontvangt, controleer dan uw spamfolder of neem contact met ons op om het probleem op te lossen.
Hoe kan ik mijn huidige veilingen volgen?
In uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, hebt u toegang tot uw huidige veilingen via het menu “Huidige biedingen”.
Bovendien wordt een gekleurd kader toegevoegd aan de kaarten van de kavels waarop u een bod heeft uitgebracht.
- Groene rand: bod met het hoogste huidige bod
- Oranje rand: bod met een lager huidig bod dan het laatste bod waarbij u opnieuw moet bieden om het te winnen
Aan het einde van de veiling vindt u al uw gewonnen biedingen in het menu “Mijn bestellingen”.
Wat is het verschil tussen een ‘Snelbod, ‘Vast bod’ en een ‘Automatisch bieden’?
Dit zijn de 3 biedmethoden die beschikbaar zijn op onze marktplaats.
- Snelbod: is een bod van een vast en uniek bedrag voor een kavel, maar vooraf dynamisch bepaald door ons biedsysteem. Hiermee kun je een logisch bedrag kiezen en snel bieden.
- Vast bod: is een bod op een vast en uniek bedrag voor een kavel. Als een andere bieder een hoger bod uitbrengt dan het jouwe, moet je een nieuw bod uitbrengen om weer de hoogste bieder te zijn.
- Automatisch bod: is een veiling waarbij je het maximale bedrag aangeeft dat je bereid bent te betalen voor een kavel. Ons systeem overbiedt je automatisch met een hoger bod dan het vorige. Zolang uw maximumbedrag niet is bereikt.
Op Stocklear is het eerste bod vrij, daarna moeten de volgende bieders de bodverhoging respecteren. De bodverhoging evolueert mee met de prijs van de kavel en is onderverdeeld in drie niveaus:
Bod bedrag Bodverhoging 0€ – 300€ 50€ 301€ – 2.000€ 100€ + 2.000€ 200€ Hoe werkt het veilingsysteem?
Het biedsysteem stelt mensen die geïnteresseerd zijn in het aanbod in staat het bedrag in te voeren dat zij bereid zijn te betalen. Het doel is een bedrag in te voeren dat ten minste 50 euro hoger is dan het vorige bod.
Zo wint de persoon die het hoogste bedrag heeft geboden de veiling aan het einde van het aftellen. Als iemand u overbiedt, ontvangt u een e-mail om u te informeren, zodat u kunt beslissen of u doorgaat met bieden tegen een hogere prijs of niet.
Om een veiling te winnen moet de minimumprijs worden bereikt. Als een veiling sluit en de reserveprijs is niet bereikt, wint het hoogste bod niet automatisch die veiling.
Hoe plaats ik een bod?
Allereerst, zorg ervoor dat u ingelogd bent op uw account om te bieden. Als je geen account hebt, registreer je dan nu.
Zodra u bent ingelogd, selecteert u het aanbod waarin u geïnteresseerd bent, u heeft 3 biedmethoden tot uw beschikking:
- Snel bieden: dynamisch voorgedefinieerde bedragen voor een snel bod
- Vast bieden: een vast biedbedrag, uniek en gepersonaliseerd
- Automatisch bieden: u laat ons systeem voor u bieden door het het maximale bedrag te vertellen dat u bereid bent voor het kavel te betalen.
Het te bieden bedrag op een bod moet hoger zijn dan het laatste bod van ten minste € 50 excl. BTW.
Zodra u op de knop “Bieden” hebt geklikt, moet u het waarschuwingsbericht bevestigen dat verschijnt om u te herinneren aan uw bod en de kwaliteit van het kavel.
Betaling en facturering
Zijn er extra kosten bij het betalen?
Stocklear brengt geen extra kosten in rekening voor transacties. Uw bank kan echter kosten in rekening brengen.
Hoe vraag ik btw terug bij verkoop in het buitenland?
In eerste instantie wordt BTW in rekening gebracht. Om het terug te krijgen, moet u bewijzen dat de goederen het land hebben verlaten. Daarvoor moet u ons het douanedocument EXA toesturen. Na ontvangst en controle van uw document wordt de BTW aan u terugbetaald.
Hoe zit het met de BTW?
De BTW wordt toegepast naargelang de vestigingsplaats van uw bedrijf om te voldoen aan de inningsverplichtingen.
In welke valuta moet ik betalen?
Alle op de marktplaats verwerkte transacties worden in euro afgerekend.
Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?
Op dit moment wordt alleen bankoverschrijving geaccepteerd.
Is het mogelijk om voor verschillende kavels tegelijk te betalen?
Ja, als u in dezelfde periode meerdere prijzen wint, kunt u het hele bedrag in één keer betalen.
Wat gebeurt er nadat de bestelling is betaald?
Zodra het volledige bedrag is ontvangen op uw Stripe escrow account, wordt de bestelling automatisch op betaald gezet en kan het leveringsproces beginnen.
Hoe kan ik de status van een betaling controleren?
In uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, kunt u via het menu “Mijn bestellingen” uw bestellingen raadplegen en de voortgang ervan volgen.
De status van de bankoverschrijving verandert van “Niet betaald” in “In behandeling” totdat de volledige ontvangst van het geld is bevestigd. Op dat moment verandert de status van “Verwerking” in “Betaald”.
Hoe lang moet ik mijn bestelling betalen nadat ik een veiling heb gewonnen?
Na het winnen van de veiling, heb je 48 uur om ons de overschrijving te sturen.
In uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, hebt u via het menu “Mijn bestellingen” toegang tot uw lopende bestellingen.
Om uw bestellingen te betalen, moet u binnen de termijn een overschrijving doen naar uw speciale Stripe escrow-rekening, die automatisch werd aangemaakt bij uw eerste aankoop.
De bankgegevens van uw escrow-rekening vindt u op de pro-formafactuur van de bestelling die u kunt downloaden in uw ruimte.
Transport
Hoe voeg ik een leveringsadres toe?
In uw klantenzone, die toegankelijk is via de knop “Mijn account”, hebt u toegang tot uw leveringsadressen via het menu “Leveringsadressen”. U kunt een afleveradres toevoegen door op de knop “Aanmaken” te drukken en alle vereiste informatie in te voeren.
Hoeveel kost de levering?
Leveringskosten variëren afhankelijk van uw locatie. Sommige verkopers hebben een automatische prijsopgave die wordt weergegeven onder het biedingsgebied en wordt berekend op basis van uw leveringsadres en dat van de verkoper. Als de verkoper geen automatische offerte heeft, kunt u te allen tijde een verzendofferte aanvragen bij ons team.
Wie betaalt de verzendkosten?
U bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten van uw bestelling. Voor internationale kopers (buiten de Europese Economische Ruimte) zijn invoerrechten, belastingen en vergoedingen in verband met de invoer van goederen in uw land inbegrepen.
Hoe krijg ik de goederen zelf terug?
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om een afspraak te maken om de goederen af te halen. Deze afspraak is essentieel. Als u deze afspraak niet maakt, kan u de afhaling van de goederen worden geweigerd en moet u een nieuwe afhaling plannen.
Wie heeft de leiding over het vervoer?
Wanneer u een bod heeft gewonnen, hebt u twee mogelijkheden om het kavel te ontvangen:
- Verzending door Stocklear: u kunt ons om een verzendingsofferte vragen op de aanbiedingspagina, die u kunt aanvaarden of weigeren bij het afrekenen in uw klantenzone.
- Verzending op kosten van de koper: de koper is verantwoordelijk voor het transport.
Een transportofferte aanvragen
Service na verkoop
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Ga naar onze ondersteuningspagina om uw contactmethode te kiezen. Ons serviceteam beantwoordt graag uw vragen.
Er is een probleem met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Voor elk gewonnen lot beschikt u over een termijn van 48 uur vanaf de ontvangst van de bestelling om een betwisting aan te geven en ons op de hoogte te brengen van de vastgestelde problemen. Deze functionaliteit is beschikbaar vanuit de bestelling door te klikken op “Een geschil openen”. U krijgt dan toegang tot een systeem om al uw betwiste producten te kwalificeren en ons alle nodige informatie te sturen zodat wij het geschil met de verkoper van de partij kunnen behandelen.
Stocklear stuurt al uw opmerkingen en documenten binnen een redelijke termijn door naar de verkoper en beoordeelt de rechtmatigheid van het geschil.
Ons after-sales team is beschikbaar om u in dit proces bij te staan.
Nieuw bij Stocklear?
Stocklear is de B2B marktplaats voor destocking. De grootste merken en detailhandelaren slaan hun voorraden af op Stocklear.